Sepetim (0) Toplam: 0,00
9786256382312
1018544
Dijital Çağda Medyatik İletişim II
Dijital Çağda Medyatik İletişim II
214.50

Dijital çağ olarak adlandıran teknoloji yüzyılı, farklı toplumsal alanların yeniden biçimlenmesine, iletişim pratiklerinin değişip dönüşmesine neden olmuştur. Tüm dünyada iki yıl süreyle yaşanan Covid-19 pandemi dönemiyle birlikte dijital çağa geçiş süreci hızlanmış ve dijital araçların hayatın bir parçası haline gelmesinde büyük rol oynamıştır. Pandeminin getirdiği kapanma dönemi ve akabindeki kısıtlama süreçleri, insanları dijital medyayı (alışveriş, bankacılık işlemleri, eğitim, sosyalleşme vs.) zorunlu olarak kullanmak durumunda bırakmıştır. Ve artık insanlarda doğal olarak yeni iletişim biçimi genel kullanım haline dönüşmüştür. Pandemi öncesi dönemde Z kuşağı dediğimiz günümüz genç neslin tüketim aracı olan dijital medya, artık kullanma direnci gösteren önceki kuşakların da olmazsa olmazı haline gelmiştir. Ancak, dijitalleşme bireylerin hayatlarını kolaylaştırırken, onları farkında olmadan daha yalnızlaşan, teknolojiye bağımlı bireyler haline dönüştürmüştür. 
Tüketiciye aynı zamanda üretici olma imkânı tanıyan dijital medya, iletişim çalışmalarının da yeni perspektiften yola çıkması gerekliliğini doğurmuştur. Hızla gelişen teknoloji bağlamında dönüşüme uğrayan iletişim araç ve süreçleri, iletişim konusunda çalışan araştırmacılara yeni alanları keşfederek literatüre katkı sağlama heyecanı katmıştır.

  • Açıklama
    • Dijital çağ olarak adlandıran teknoloji yüzyılı, farklı toplumsal alanların yeniden biçimlenmesine, iletişim pratiklerinin değişip dönüşmesine neden olmuştur. Tüm dünyada iki yıl süreyle yaşanan Covid-19 pandemi dönemiyle birlikte dijital çağa geçiş süreci hızlanmış ve dijital araçların hayatın bir parçası haline gelmesinde büyük rol oynamıştır. Pandeminin getirdiği kapanma dönemi ve akabindeki kısıtlama süreçleri, insanları dijital medyayı (alışveriş, bankacılık işlemleri, eğitim, sosyalleşme vs.) zorunlu olarak kullanmak durumunda bırakmıştır. Ve artık insanlarda doğal olarak yeni iletişim biçimi genel kullanım haline dönüşmüştür. Pandemi öncesi dönemde Z kuşağı dediğimiz günümüz genç neslin tüketim aracı olan dijital medya, artık kullanma direnci gösteren önceki kuşakların da olmazsa olmazı haline gelmiştir. Ancak, dijitalleşme bireylerin hayatlarını kolaylaştırırken, onları farkında olmadan daha yalnızlaşan, teknolojiye bağımlı bireyler haline dönüştürmüştür. 
      Tüketiciye aynı zamanda üretici olma imkânı tanıyan dijital medya, iletişim çalışmalarının da yeni perspektiften yola çıkması gerekliliğini doğurmuştur. Hızla gelişen teknoloji bağlamında dönüşüme uğrayan iletişim araç ve süreçleri, iletişim konusunda çalışan araştırmacılara yeni alanları keşfederek literatüre katkı sağlama heyecanı katmıştır.

      Stok Kodu
      :
      9786256382312
      Boyut
      :
      16.5x24
      Sayfa Sayısı
      :
      156
      Baskı
      :
      1
      Basım Tarihi
      :
      2022-12
      Kapak Türü
      :
      Ciltsiz
      Kağıt Türü
      :
      2. Hamur
  • Taksit Seçenekleri
    • Axess Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      214,50   
      214,50   
      3
      74,36   
      223,08   
      6
      37,72   
      226,30   
      Finansbank Kartları
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      214,50   
      214,50   
      3
      74,36   
      223,08   
      6
      37,72   
      226,30   
      Bonus Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      214,50   
      214,50   
      3
      74,36   
      223,08   
      6
      37,72   
      226,30   
      Paraf Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      214,50   
      214,50   
      3
      74,36   
      223,08   
      6
      37,72   
      226,30   
      Maximum Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      214,50   
      214,50   
      3
      74,36   
      223,08   
      6
      37,72   
      226,30   
      World Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      214,50   
      214,50   
      3
      74,36   
      223,08   
      6
      37,72   
      226,30   
      Diğer Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      214,50   
      214,50   
      3
      -   
      -   
      6
      -   
      -   
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat