Eğitim Bilimleri Alanında Uluslararası Araştırmalar III

Eğitim Bilimleri Alanında Uluslararası Araştırmalar 3 başlıklı eser içerisinde çeşitli araştırmaların yer aldığı uluslararası derleme bir çalışma olup ‘‘Çin ve Türkiye Eğitim Sistemlerinin Karşılaştırılması’’, ‘‘Okul Öldü Mü? Covid 19 Pandemisi ve Uzaktan Öğretim’’, ‘‘Singapur ve Türkiye Eğitim Sistemlerinin Karşılaştırılması Üzerine Öğretmen Görüşleri’’, ‘‘Neden Yetişkin Eğitimi? 21. Yüzyılda Yetişkin Eğitimini Gerekli Kılan Nedenler’’, ‘‘ Bilişsel Esneklik ve Kendini Ayarlama Becerisi İlişkisi’’, ‘‘Alfred Tarski Mantığında Mantıksal Geçerlilik ve Akıl Yürütme’’, ‘‘Meslek Lisesi Öğrencilerinin İnovatif Düşünme Becerileri: Balıkesir İli Örneği’’, ‘‘Meslek Yüksekokullarında Okuyan Öğrencilerin Öğrenim Gördükleri Programlarda Verilen Matematik Dersi Hakkındaki Görüşlerinin Değerlendirilmesi’’, ‘‘Başarı Sıralaması Uygulanan Kimya Mühendislik ve Kimya Öğretmenlik Programları İle Kimya Programlarının YKS Sınav Sonuçlarına Göre Değerlendirilmesi’’, ‘‘Özel Öğretim Kurumlarındaki Matematik Öğretiminin Öğrenci Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi’’, ‘‘Özel Dersi Yok Saymak Eğitimde Eşitliği Sağlamaz’’ başlıklarını barındırmaktadır.
Eser Mart, 2021 tarihinde yayınlanmıştır.
- Açıklama
Eğitim Bilimleri Alanında Uluslararası Araştırmalar 3 başlıklı eser içerisinde çeşitli araştırmaların yer aldığı uluslararası derleme bir çalışma olup ‘‘Çin ve Türkiye Eğitim Sistemlerinin Karşılaştırılması’’, ‘‘Okul Öldü Mü? Covid 19 Pandemisi ve Uzaktan Öğretim’’, ‘‘Singapur ve Türkiye Eğitim Sistemlerinin Karşılaştırılması Üzerine Öğretmen Görüşleri’’, ‘‘Neden Yetişkin Eğitimi? 21. Yüzyılda Yetişkin Eğitimini Gerekli Kılan Nedenler’’, ‘‘ Bilişsel Esneklik ve Kendini Ayarlama Becerisi İlişkisi’’, ‘‘Alfred Tarski Mantığında Mantıksal Geçerlilik ve Akıl Yürütme’’, ‘‘Meslek Lisesi Öğrencilerinin İnovatif Düşünme Becerileri: Balıkesir İli Örneği’’, ‘‘Meslek Yüksekokullarında Okuyan Öğrencilerin Öğrenim Gördükleri Programlarda Verilen Matematik Dersi Hakkındaki Görüşlerinin Değerlendirilmesi’’, ‘‘Başarı Sıralaması Uygulanan Kimya Mühendislik ve Kimya Öğretmenlik Programları İle Kimya Programlarının YKS Sınav Sonuçlarına Göre Değerlendirilmesi’’, ‘‘Özel Öğretim Kurumlarındaki Matematik Öğretiminin Öğrenci Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi’’, ‘‘Özel Dersi Yok Saymak Eğitimde Eşitliği Sağlamaz’’ başlıklarını barındırmaktadır.
Eser Mart, 2021 tarihinde yayınlanmıştır.
Stok Kodu:9786257316712Boyut:14x21Sayfa Sayısı:278Baskı:1Basım Tarihi:2021-03Kapak Türü:CiltsizKağıt Türü:2. Hamur
- Taksit Seçenekleri
- Axess KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim279,86279,86397,02291,05649,21295,25Finansbank KartlarıTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim279,86279,86397,02291,05649,21295,25Bonus KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim279,86279,86397,02291,05649,21295,25Paraf KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim279,86279,86397,02291,05649,21295,25Maximum KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim279,86279,86397,02291,05649,21295,25World KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim279,86279,86397,02291,05649,21295,25Diğer KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim279,86279,863--6--
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.