İletişim ve Medya Alanında Uluslararası Araştırmalar II
Medya ve İletişim alanında günümüzde hızlı bir değişim süreci yaşanmaktadır.
Gerek küreselleşmenin gerekse de dijitalleşmenin etkisiyle klasik kavramların, konuların tekrar sorgulanması çağın ihtiyaçlarına uygun bir hale getirilerek açıklanması bir zorunluluk olarak karşımıza çıkmaktadır. Bu bağlamda İletişim ve Medya Alanında Uluslararası Araştırmalar-2 adlı kitabımızda bu ihtiyacı karşılayacak konular alanında değerli akademisyenlerin yapmış oldukları araştırmalarıyla ele alınmıştır.
- Açıklama
Medya ve İletişim alanında günümüzde hızlı bir değişim süreci yaşanmaktadır.
Gerek küreselleşmenin gerekse de dijitalleşmenin etkisiyle klasik kavramların, konuların tekrar sorgulanması çağın ihtiyaçlarına uygun bir hale getirilerek açıklanması bir zorunluluk olarak karşımıza çıkmaktadır. Bu bağlamda İletişim ve Medya Alanında Uluslararası Araştırmalar-2 adlı kitabımızda bu ihtiyacı karşılayacak konular alanında değerli akademisyenlerin yapmış oldukları araştırmalarıyla ele alınmıştır.
Stok Kodu:9786257316705Boyut:14x21Sayfa Sayısı:194Baskı:1Basım Tarihi:2021-03Kapak Türü:CiltsizKağıt Türü:2. Hamur
- Taksit Seçenekleri
- Axess KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim233,22233,22380,85242,55641,01246,05Finansbank KartlarıTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim233,22233,22380,85242,55641,01246,05Bonus KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim233,22233,22380,85242,55641,01246,05Paraf KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim233,22233,22380,85242,55641,01246,05Maximum KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim233,22233,22380,85242,55641,01246,05World KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim233,22233,22380,85242,55641,01246,05Diğer KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim233,22233,223--6--
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.