İmaj ve Türleriİmaja Dair Her Şey

Kısaca bir kişi, kurum ya da nesnenin, insanların zihninde oluşturduğu izlenimler olarak adlandırılabilecek olan imaj, insan hayatında büyük bir öneme sahiptir. Çünkü insanların, kurumların, ürünlerin, şehir ve ülkelerin, başkalarının gözünde olumlu bir izlenime sahip olmadan kabul edilebilmeleri ve başarılı olmaları mümkün değildir. Bu bakış açısıyla imaj kavramının yüzlerce yıla dayalı bir geçmişe sahip olduğunu söylemek mümkünse de akademik anlamda konunun ele alınması ve “imaj” olarak ifade edilmesi 20. Yüzyılın ikinci yarısından itibaren başlamıştır.
Başlangıçta daha çok kişisel imaj anlamında ifade edilen kavramın sonraki yıllarda içeriği ve kapsamı genişlemiş, birçok alanda kullanılmaya başlanmıştır. Kişisel imajın yanı sıra ürün, marka, kurum, şehir ve ülke imajı gibi kavramlar da gündeme gelmeye ve ifade edilmeye başlamıştır.
İmajın toplumsal hayatımızdaki yeri nedeniyle; gerek dünyada gerekse ülkemizde konuyla ilgili çalışma ve araştırmalar yapılmış olmakla birlikte, belli başlı imaj türlerinin hepsini detaylı bir şekilde ele alarak inceleyen bir çalışma mevcut değildir. İşte şu an elinizde tuttuğunuz kitap bu alandaki bir boşluğu doldurmak amacıyla ele alınmıştır.
- Açıklama
Kısaca bir kişi, kurum ya da nesnenin, insanların zihninde oluşturduğu izlenimler olarak adlandırılabilecek olan imaj, insan hayatında büyük bir öneme sahiptir. Çünkü insanların, kurumların, ürünlerin, şehir ve ülkelerin, başkalarının gözünde olumlu bir izlenime sahip olmadan kabul edilebilmeleri ve başarılı olmaları mümkün değildir. Bu bakış açısıyla imaj kavramının yüzlerce yıla dayalı bir geçmişe sahip olduğunu söylemek mümkünse de akademik anlamda konunun ele alınması ve “imaj” olarak ifade edilmesi 20. Yüzyılın ikinci yarısından itibaren başlamıştır.
Başlangıçta daha çok kişisel imaj anlamında ifade edilen kavramın sonraki yıllarda içeriği ve kapsamı genişlemiş, birçok alanda kullanılmaya başlanmıştır. Kişisel imajın yanı sıra ürün, marka, kurum, şehir ve ülke imajı gibi kavramlar da gündeme gelmeye ve ifade edilmeye başlamıştır.
İmajın toplumsal hayatımızdaki yeri nedeniyle; gerek dünyada gerekse ülkemizde konuyla ilgili çalışma ve araştırmalar yapılmış olmakla birlikte, belli başlı imaj türlerinin hepsini detaylı bir şekilde ele alarak inceleyen bir çalışma mevcut değildir. İşte şu an elinizde tuttuğunuz kitap bu alandaki bir boşluğu doldurmak amacıyla ele alınmıştır.
Stok Kodu:9789752475977Boyut:16x24Sayfa Sayısı:176Baskı:1Basım Tarihi:2019-01Kapak Türü:CiltsizKağıt Türü:2. Hamur
- Taksit Seçenekleri
- Axess KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim336,02336,023116,49349,46659,08354,50Finansbank KartlarıTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim336,02336,023116,49349,46659,08354,50Bonus KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim336,02336,023116,49349,46659,08354,50Paraf KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim336,02336,023116,49349,46659,08354,50Maximum KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim336,02336,023116,49349,46659,08354,50World KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim336,02336,023116,49349,46659,08354,50Diğer KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim336,02336,023--6--
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.