Sepetim (0) Toplam: 0,00
%22
İtibar Yönetimi Murat Çakırkaya

İtibar YönetimiPerakende Sektöründe

Liste Fiyatı : 359,00
İndirimli Fiyat : 280,02
Kazancınız : 78,98
Taksitli fiyat : 6 x 49,24
9786059831963
1018014
İtibar Yönetimi
İtibar Yönetimi Perakende Sektöründe
280.02

Kurumların piyasa değeri ile defter değeri arasındaki farkın her geçen gün açılıyor olması, soyut değerlere duyulan ilginin de gün geçtikçe artmasına sebep olmuştur. Kurumsal itibar soyut değerler içerisinde en önemli unsurlardan biridir. Ayrıca yönetilebilen ve ölçülebilen bir değer olması, ilgili kavram üzerine odaklanılması ve ciddi çalışılmalar yapılması sonucunu doğurmuştur.

Tüm sosyal paydaşların kurumu algılayış biçimi olarak özetlenebilecek olan kurumsal itibar kavramı, kurumun geçmiş eylemlerini ve farklılığını ortaya koymakta, gelecekteki bakış açısını tanımlamaktadır. Kurumsal ün, kurumsal kimlik, kurum felsefesi, kurumsal imaj, ve marka değerinden öte bir kavram olan ve her geçen gün değer kazanan itibarın sağlıklı bir şekilde yönetilebilmesi de ancak üst yönetimin öncülüğünde, stratejik bir yaklaşımla gerçekleştirilebilmektedir.

Kurumsal itibar oluşumuna yönelik faaliyetlerde bulunmak, kurumsal itibarı yönetmek ve ölçmek, bütün şirketler için olduğu gibi, perakende sektöründe faaliyet gösteren şirketler için de hayati bir önem taşımaktadır. Günümüzde özellikle modern perakendecilik sektöründeki artan rekabet de bu çalışmaları zorunlu kılmaktadır. Müşteriler artık iyi bir kurumsal vatandaş gibi davranan, çalışanları arasında adaletle hükmeden, performansı her geçen gün artan, kaliteli ürün ve hizmet sunan, vizyon sahibi ve yaptığı alışverişlerde kendini iyi hissettiren mağazalardan alışveriş yapmayı tercih etmekte, gerektiğinde iyi bir itibara sahip şirketlerin ürün ve hizmetlerine daha yüksek ücret ödemeye razı olmaktadırlar.

  • Açıklama
    • Kurumların piyasa değeri ile defter değeri arasındaki farkın her geçen gün açılıyor olması, soyut değerlere duyulan ilginin de gün geçtikçe artmasına sebep olmuştur. Kurumsal itibar soyut değerler içerisinde en önemli unsurlardan biridir. Ayrıca yönetilebilen ve ölçülebilen bir değer olması, ilgili kavram üzerine odaklanılması ve ciddi çalışılmalar yapılması sonucunu doğurmuştur.

      Tüm sosyal paydaşların kurumu algılayış biçimi olarak özetlenebilecek olan kurumsal itibar kavramı, kurumun geçmiş eylemlerini ve farklılığını ortaya koymakta, gelecekteki bakış açısını tanımlamaktadır. Kurumsal ün, kurumsal kimlik, kurum felsefesi, kurumsal imaj, ve marka değerinden öte bir kavram olan ve her geçen gün değer kazanan itibarın sağlıklı bir şekilde yönetilebilmesi de ancak üst yönetimin öncülüğünde, stratejik bir yaklaşımla gerçekleştirilebilmektedir.

      Kurumsal itibar oluşumuna yönelik faaliyetlerde bulunmak, kurumsal itibarı yönetmek ve ölçmek, bütün şirketler için olduğu gibi, perakende sektöründe faaliyet gösteren şirketler için de hayati bir önem taşımaktadır. Günümüzde özellikle modern perakendecilik sektöründeki artan rekabet de bu çalışmaları zorunlu kılmaktadır. Müşteriler artık iyi bir kurumsal vatandaş gibi davranan, çalışanları arasında adaletle hükmeden, performansı her geçen gün artan, kaliteli ürün ve hizmet sunan, vizyon sahibi ve yaptığı alışverişlerde kendini iyi hissettiren mağazalardan alışveriş yapmayı tercih etmekte, gerektiğinde iyi bir itibara sahip şirketlerin ürün ve hizmetlerine daha yüksek ücret ödemeye razı olmaktadırlar.

      Stok Kodu
      :
      9786059831963
      Boyut
      :
      17x24
      Sayfa Sayısı
      :
      344
      Baskı
      :
      1
      Basım Tarihi
      :
      2016-12
      Kapak Türü
      :
      Ciltsiz
      Kağıt Türü
      :
      2. Hamur
  • Taksit Seçenekleri
    • Axess Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      280,02   
      280,02   
      3
      97,07   
      291,22   
      6
      49,24   
      295,42   
      Finansbank Kartları
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      280,02   
      280,02   
      3
      97,07   
      291,22   
      6
      49,24   
      295,42   
      Bonus Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      280,02   
      280,02   
      3
      97,07   
      291,22   
      6
      49,24   
      295,42   
      Paraf Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      280,02   
      280,02   
      3
      97,07   
      291,22   
      6
      49,24   
      295,42   
      Maximum Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      280,02   
      280,02   
      3
      97,07   
      291,22   
      6
      49,24   
      295,42   
      World Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      280,02   
      280,02   
      3
      97,07   
      291,22   
      6
      49,24   
      295,42   
      Diğer Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      280,02   
      280,02   
      3
      -   
      -   
      6
      -   
      -   
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat