İtibar Yönetimi ve Öyküleme
Küresel, tektipleşen dünya şartlarında hedef kitlenin sunulan ürün ile arasında oluşturulması başarılmış duygusal bağın alıcının/faydalanan tarafın tercihinde önemli rol üstlendiği ortadadır. Bu görünmez bağın oluşumunda, kurumsal kişilikten yansıyan, kimlik, davranış, iletişim hatta daha alt özellikleri olan isim, logo, renk ve sloganın oluşturduğu görsel göstergelerin de aktif rollerini eklemek yerinde olacaktır. Bunun yanısıra kaynağını kurum kültüründen alan kültürel bileşenler de yani; semboller, ritüeller, değerler ve kahramanlardan oluşan ikinci bir güç de imajların toplamı olan “itibar”ı biçimlendirmede etkili unsurlardır. İtibar Yönetimi; sponsorluk, sosyal sorumluluk projeleri, güvenilir kurum sözcülerinin çalışmaları, etkinlikler gibi çeşitli çabalarla kamuoyu önündeki toplam algıları biçimlendirirken; zamanla kültür bileşenleri ve kurum kimliği enstrümanlarının uyum içerisinde kurgulanması, anlatım biçimlerinden biri olan öykülemeye kadar dönüşüm geçirmiştir.
- Açıklama
Küresel, tektipleşen dünya şartlarında hedef kitlenin sunulan ürün ile arasında oluşturulması başarılmış duygusal bağın alıcının/faydalanan tarafın tercihinde önemli rol üstlendiği ortadadır. Bu görünmez bağın oluşumunda, kurumsal kişilikten yansıyan, kimlik, davranış, iletişim hatta daha alt özellikleri olan isim, logo, renk ve sloganın oluşturduğu görsel göstergelerin de aktif rollerini eklemek yerinde olacaktır. Bunun yanısıra kaynağını kurum kültüründen alan kültürel bileşenler de yani; semboller, ritüeller, değerler ve kahramanlardan oluşan ikinci bir güç de imajların toplamı olan “itibar”ı biçimlendirmede etkili unsurlardır. İtibar Yönetimi; sponsorluk, sosyal sorumluluk projeleri, güvenilir kurum sözcülerinin çalışmaları, etkinlikler gibi çeşitli çabalarla kamuoyu önündeki toplam algıları biçimlendirirken; zamanla kültür bileşenleri ve kurum kimliği enstrümanlarının uyum içerisinde kurgulanması, anlatım biçimlerinden biri olan öykülemeye kadar dönüşüm geçirmiştir.
Stok Kodu:9786257316033Boyut:14x21Sayfa Sayısı:140Baskı:1Basım Tarihi:2020-12Kapak Türü:CiltsizKağıt Türü:2. Hamur
- Taksit Seçenekleri
- Axess KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim229,32229,32379,50238,49640,32241,93Finansbank KartlarıTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim229,32229,32379,50238,49640,32241,93Bonus KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim229,32229,32379,50238,49640,32241,93Paraf KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim229,32229,32379,50238,49640,32241,93Maximum KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim229,32229,32379,50238,49640,32241,93World KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim229,32229,32379,50238,49640,32241,93Diğer KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim229,32229,323--6--
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.