Sepetim (0) Toplam: 0,00
%22
Marka Farkındalığı Perspektifinden Sosyal Sorumluluk Kampanyaları Ömer

Marka Farkındalığı Perspektifinden Sosyal Sorumluluk Kampanyaları

Liste Fiyatı : 299,00
İndirimli Fiyat : 233,22
Kazancınız : 65,78
Taksitli fiyat : 6 x 41,01
9786257405997
1018280
Marka Farkındalığı Perspektifinden Sosyal Sorumluluk Kampanyaları
Marka Farkındalığı Perspektifinden Sosyal Sorumluluk Kampanyaları
233.22

Etkisi ve önemi son yıllarda dramatik bir şekilde artan sosyal sorumluluk kampanyaları kuruluşların tüketiciler üzerinde marka farkındalığı yaratma noktasında başvurdukları araçlardan bir tanesi haline gelmiştir. Sanayileşme ve teknolojinin gelişimi çevre ve insan hakları ihlallerine neden olmuş, tüketiciler kuruluşlardan sadece ürün veya hizmet sunmasının dışında birtakım sorumlulukları yerine getirmelerini bekler olmuştur. Bu sorumluluklar çevresel, endüstriyel ve toplumsal sorumluluklar olarak karşımıza çıkmakta ve yerine getirilmesi takdirinde hem toplumsal refah ve yaşam kalitesi artmakta hem de markaya yönelik farkındalık oluşturulmaktadır. Tüketicide sosyal sorumluluk kampanyaları aracılığıyla farkındalık yaratmayı başaran markalar hem değer elde etmekte hem de olumlu imaj ve itibar kazanmaktadır. Bu çalışma ile sosyal sorumluluk kampanyalarının Cumhuriyet Üniversitesi öğrencileri üzerindeki marka farkındalığı tespit edilmeye çalışılmıştır. Sosyal sorumluluk kampanyalarının Sivas Cumhuriyet Üniversitesi öğrencileri üzerinde marka farkındalığı yaratma noktasında etkili olmadığı görülmüştür. Araştırmanın sonucu doğrultusunda, öğrencilerin büyük oranda sosyal sorumluluk kampanyalarından haberdar olmadıkları, haberdar olanların ise markayı hatırlamakta güçlük yaşadıkları görülmüştür.

  • Açıklama
    • Etkisi ve önemi son yıllarda dramatik bir şekilde artan sosyal sorumluluk kampanyaları kuruluşların tüketiciler üzerinde marka farkındalığı yaratma noktasında başvurdukları araçlardan bir tanesi haline gelmiştir. Sanayileşme ve teknolojinin gelişimi çevre ve insan hakları ihlallerine neden olmuş, tüketiciler kuruluşlardan sadece ürün veya hizmet sunmasının dışında birtakım sorumlulukları yerine getirmelerini bekler olmuştur. Bu sorumluluklar çevresel, endüstriyel ve toplumsal sorumluluklar olarak karşımıza çıkmakta ve yerine getirilmesi takdirinde hem toplumsal refah ve yaşam kalitesi artmakta hem de markaya yönelik farkındalık oluşturulmaktadır. Tüketicide sosyal sorumluluk kampanyaları aracılığıyla farkındalık yaratmayı başaran markalar hem değer elde etmekte hem de olumlu imaj ve itibar kazanmaktadır. Bu çalışma ile sosyal sorumluluk kampanyalarının Cumhuriyet Üniversitesi öğrencileri üzerindeki marka farkındalığı tespit edilmeye çalışılmıştır. Sosyal sorumluluk kampanyalarının Sivas Cumhuriyet Üniversitesi öğrencileri üzerinde marka farkındalığı yaratma noktasında etkili olmadığı görülmüştür. Araştırmanın sonucu doğrultusunda, öğrencilerin büyük oranda sosyal sorumluluk kampanyalarından haberdar olmadıkları, haberdar olanların ise markayı hatırlamakta güçlük yaşadıkları görülmüştür.

      Stok Kodu
      :
      9786257405997
      Boyut
      :
      16.5x24
      Sayfa Sayısı
      :
      183
      Baskı
      :
      1
      Basım Tarihi
      :
      2021
      Kapak Türü
      :
      Ciltsiz
      Kağıt Türü
      :
      2. Hamur
  • Taksit Seçenekleri
    • Axess Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      233,22   
      233,22   
      3
      80,85   
      242,55   
      6
      41,01   
      246,05   
      Finansbank Kartları
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      233,22   
      233,22   
      3
      80,85   
      242,55   
      6
      41,01   
      246,05   
      Bonus Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      233,22   
      233,22   
      3
      80,85   
      242,55   
      6
      41,01   
      246,05   
      Paraf Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      233,22   
      233,22   
      3
      80,85   
      242,55   
      6
      41,01   
      246,05   
      Maximum Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      233,22   
      233,22   
      3
      80,85   
      242,55   
      6
      41,01   
      246,05   
      World Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      233,22   
      233,22   
      3
      80,85   
      242,55   
      6
      41,01   
      246,05   
      Diğer Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      233,22   
      233,22   
      3
      -   
      -   
      6
      -   
      -   
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat