Matematik ve Fen Alanında Uluslararası Araştırmalar IV
Matematik ve Fen Alanında Uluslararası Araştırmalar IV kitabımızda Türkiye’deki farklı üniversitelerde görev yapan akademisyenlerimizle bir araya gelmenin mutluluğunu yaşamaktayım. Ülkemizde bu tür çalışmaların artması, hem ilgili alanlarda pek çok eksiği gidermede hem de bundan sonra bu alanda çalışacak olan araştırmacılara katkı sağlayacağı için çok önemlidir.
İlk insandan günümüze; bilimde sürekli gelişmeler meydana gelmektedir. Günümüze kadar gelen bu bilgi birikimi, ülkelerin ve toplumların ihtiyaçlarını karşılayabilmek için onları sürekli arayışlara itmiş ve bu arayışları süreğen kılmıştır. Bilim ve teknolojinin her yönden sürekli geliştiği günümüzde, öğrenme olgusu informal uygulamaların etkisinden uzaklaşarak daha çok formal uygulamaların etkisine girmiş ve kurumsallaşmış belirli düzeyde çevresel uyarıcılar ile zihinsel süreçlerin işe koşulduğu etkileşimli birikim ve aktif bir süreç olarak bireysel bir çabayı gerektirmektedir. Öğrenmede sorumluluk öğrenene özgü bir çaba olduğu için, ulaşılması planlanan hedeflerin istenilen nitelik ve nicelikte öğrenci davranışlarına dönüştürülmesinde, öğrenmeye rehberlik edilmesi bağlamında sorumluluğun öğretmenlerce üstlenilen görevler arasında yerini almıştır.
- Açıklama
Matematik ve Fen Alanında Uluslararası Araştırmalar IV kitabımızda Türkiye’deki farklı üniversitelerde görev yapan akademisyenlerimizle bir araya gelmenin mutluluğunu yaşamaktayım. Ülkemizde bu tür çalışmaların artması, hem ilgili alanlarda pek çok eksiği gidermede hem de bundan sonra bu alanda çalışacak olan araştırmacılara katkı sağlayacağı için çok önemlidir.
İlk insandan günümüze; bilimde sürekli gelişmeler meydana gelmektedir. Günümüze kadar gelen bu bilgi birikimi, ülkelerin ve toplumların ihtiyaçlarını karşılayabilmek için onları sürekli arayışlara itmiş ve bu arayışları süreğen kılmıştır. Bilim ve teknolojinin her yönden sürekli geliştiği günümüzde, öğrenme olgusu informal uygulamaların etkisinden uzaklaşarak daha çok formal uygulamaların etkisine girmiş ve kurumsallaşmış belirli düzeyde çevresel uyarıcılar ile zihinsel süreçlerin işe koşulduğu etkileşimli birikim ve aktif bir süreç olarak bireysel bir çabayı gerektirmektedir. Öğrenmede sorumluluk öğrenene özgü bir çaba olduğu için, ulaşılması planlanan hedeflerin istenilen nitelik ve nicelikte öğrenci davranışlarına dönüştürülmesinde, öğrenmeye rehberlik edilmesi bağlamında sorumluluğun öğretmenlerce üstlenilen görevler arasında yerini almıştır.
Stok Kodu:9786258108453Boyut:13.5x21Sayfa Sayısı:44Baskı:1Basım Tarihi:2022-03Kapak Türü:CiltsizKağıt Türü:2. Hamur
- Taksit Seçenekleri
- Axess KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim186,42186,42364,63193,88632,78196,67Finansbank KartlarıTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim186,42186,42364,63193,88632,78196,67Bonus KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim186,42186,42364,63193,88632,78196,67Paraf KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim186,42186,42364,63193,88632,78196,67Maximum KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim186,42186,42364,63193,88632,78196,67World KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim186,42186,42364,63193,88632,78196,67Diğer KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim186,42186,423--6--
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.