Nöropazarlamayla Reklamın Etkilerinin Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma
Uzun yıllar boyunca araştırmacılar tüketicilerin karar verirken yalnızca rasyonel zihinlerini kullanarak tercih yaptıkları varsayımını kabul etmişlerdir. Duygusal faktörlerin ve bilinçaltı zihnin karar vermeye etkisi ihmal edilmiştir. Duygulara dayalı davranış kalıplarını tanımlayabilmenin neredeyse imkânsız olduğu düşünülmüş, rasyonel tüketici davranışını açıklamak ve tahmin etmek, duygusal etkileri anlamaya çalışmaktan daha anlaşılabilir olmuştur.
- Açıklama
Uzun yıllar boyunca araştırmacılar tüketicilerin karar verirken yalnızca rasyonel zihinlerini kullanarak tercih yaptıkları varsayımını kabul etmişlerdir. Duygusal faktörlerin ve bilinçaltı zihnin karar vermeye etkisi ihmal edilmiştir. Duygulara dayalı davranış kalıplarını tanımlayabilmenin neredeyse imkânsız olduğu düşünülmüş, rasyonel tüketici davranışını açıklamak ve tahmin etmek, duygusal etkileri anlamaya çalışmaktan daha anlaşılabilir olmuştur.
Stok Kodu:9786258108934Boyut:16.5x24Sayfa Sayısı:208Baskı:1Basım Tarihi:2023-01Kapak Türü:CiltsizKağıt Türü:2. Hamur
- Taksit Seçenekleri
- Axess KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim223,86223,86377,60232,81639,36236,17Finansbank KartlarıTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim223,86223,86377,60232,81639,36236,17Bonus KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim223,86223,86377,60232,81639,36236,17Paraf KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim223,86223,86377,60232,81639,36236,17Maximum KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim223,86223,86377,60232,81639,36236,17World KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim223,86223,86377,60232,81639,36236,17Diğer KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim223,86223,863--6--
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.