Özel Kuruluşlarda Halkla İlişkiler
Sanayileşme, küreselleşme ve iletişim teknolojilerindeki gelişmeler bazı meslekleri işletmelerin önemli birer dinamosu haline getirmiştir. Kurum ve kuruluşların hedef kitleleriyle uzun dönemli, karşılıklı, güvene dayanan, anlayış temelli ilişkilerin kurulması, hedef kitlenin yakından tanınması için ortaya çıkan halkla ilişkiler bu mesleklerin başında gelmektedir. Gününüzde halkla ilişkiler birimleri tüm kurum ve kuruluşlar için neredeyse bir zorunluluk halini almıştır. Ancak yürütülen faaliyetler açısından halkla ilişkiler uygulamaları oldukça farklılaşmakta ve çeşitlenmektedir. Halkla ilişkiler faaliyetlerini sınıflandırabilmek ve disiplinin profesyonel bir şekilde gelişmesini sağlamak için halkla ilişkiler uygulamalarını sektörel bazda ele almak gerekir. Halkla ilişkiler disiplinini anlayabilmek ve alanın eksiklerini, tehdit ve fırsatlarını tespit edebilmek amacıyla özel sektörde halkla ilişkiler uygulamalarını ele aldığımız bu çalışmada halkla ilişkilerin uygulama alanları olan kurumsal kimlik ve imaj, itibar yönetimi, sponsorluk, reklam, sosyal medya, halkla ilişkiler kampanyalarına ilişkin önemli literatür ve örnek çalışmalar yürütülmüştür.
- Açıklama
Sanayileşme, küreselleşme ve iletişim teknolojilerindeki gelişmeler bazı meslekleri işletmelerin önemli birer dinamosu haline getirmiştir. Kurum ve kuruluşların hedef kitleleriyle uzun dönemli, karşılıklı, güvene dayanan, anlayış temelli ilişkilerin kurulması, hedef kitlenin yakından tanınması için ortaya çıkan halkla ilişkiler bu mesleklerin başında gelmektedir. Gününüzde halkla ilişkiler birimleri tüm kurum ve kuruluşlar için neredeyse bir zorunluluk halini almıştır. Ancak yürütülen faaliyetler açısından halkla ilişkiler uygulamaları oldukça farklılaşmakta ve çeşitlenmektedir. Halkla ilişkiler faaliyetlerini sınıflandırabilmek ve disiplinin profesyonel bir şekilde gelişmesini sağlamak için halkla ilişkiler uygulamalarını sektörel bazda ele almak gerekir. Halkla ilişkiler disiplinini anlayabilmek ve alanın eksiklerini, tehdit ve fırsatlarını tespit edebilmek amacıyla özel sektörde halkla ilişkiler uygulamalarını ele aldığımız bu çalışmada halkla ilişkilerin uygulama alanları olan kurumsal kimlik ve imaj, itibar yönetimi, sponsorluk, reklam, sosyal medya, halkla ilişkiler kampanyalarına ilişkin önemli literatür ve örnek çalışmalar yürütülmüştür.
Stok Kodu:9786258341904Boyut:16.5x24Sayfa Sayısı:126Baskı:1Basım Tarihi:2022-09Kapak Türü:CiltsizKağıt Türü:2. Hamur
- Taksit Seçenekleri
- Axess KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim186,42186,42364,63193,88632,78196,67Finansbank KartlarıTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim186,42186,42364,63193,88632,78196,67Bonus KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim186,42186,42364,63193,88632,78196,67Paraf KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim186,42186,42364,63193,88632,78196,67Maximum KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim186,42186,42364,63193,88632,78196,67World KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim186,42186,42364,63193,88632,78196,67Diğer KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim186,42186,423--6--
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.