Pazarlama İletişimi: Teknolojik Gelişmeler ve Dijital Dönüşüm
Bu kitap, yeni teknolojiler ışığında ortaya çıkan fırsatları ve zorlukları derinlemesine inceleyerek, markaların tüketicilerle etkili iletişim kurma yollarını sunmaktadır. Teknolojinin pazarlama iletişimi üzerindeki kritik etkilerini anlamak isteyen akademisyenler, öğrenciler ve profesyoneller için önemli bir kaynak olduğu kadar, pazarlama dünyasında güncel kalmak isteyen herkesin okuması gereken önemli bir kaynaktır.
Prof. Dr. Emre Şahin DÖLARSLAN, Çankırı Karatekin Üniversitesi, İİBF, İşletme Bölümü
“Pazarlama İletişimi” alanındaki seri kitap çalışmasının, “Teknolojik Gelişmeler ve Dijital Dönüşüm” alt başlığında hazırlanan bu kitap; modern pazarlama stratejilerinde dijital iletişimin kritik rolünü ayrıntılı bir şekilde incelemektedir. Zira teknolojik platformların etkili kullanımı, başta markanın tanıtımı olmak üzere işletme–tüketici ilişkilerindeki süreçlerde başarılı olmak için gerekli stratejileri vermektedir. Pazarlama akademisyenleri için kaçırılmaması gereken bir kitap.
Prof. Dr. Selim CENGİZ, Kırıkkale Üniversitesi, İİBF, İşletme Bölümü
- Açıklama
Bu kitap, yeni teknolojiler ışığında ortaya çıkan fırsatları ve zorlukları derinlemesine inceleyerek, markaların tüketicilerle etkili iletişim kurma yollarını sunmaktadır. Teknolojinin pazarlama iletişimi üzerindeki kritik etkilerini anlamak isteyen akademisyenler, öğrenciler ve profesyoneller için önemli bir kaynak olduğu kadar, pazarlama dünyasında güncel kalmak isteyen herkesin okuması gereken önemli bir kaynaktır.
Prof. Dr. Emre Şahin DÖLARSLAN, Çankırı Karatekin Üniversitesi, İİBF, İşletme Bölümü
“Pazarlama İletişimi” alanındaki seri kitap çalışmasının, “Teknolojik Gelişmeler ve Dijital Dönüşüm” alt başlığında hazırlanan bu kitap; modern pazarlama stratejilerinde dijital iletişimin kritik rolünü ayrıntılı bir şekilde incelemektedir. Zira teknolojik platformların etkili kullanımı, başta markanın tanıtımı olmak üzere işletme–tüketici ilişkilerindeki süreçlerde başarılı olmak için gerekli stratejileri vermektedir. Pazarlama akademisyenleri için kaçırılmaması gereken bir kitap.
Prof. Dr. Selim CENGİZ, Kırıkkale Üniversitesi, İİBF, İşletme Bölümü
Stok Kodu:9786256658677Boyut:16,5x24Sayfa Sayısı:220Basım Yeri:AnkaraBaskı:1Basım Tarihi:Temmuz 2024Kapak Türü:Amerikan ciltKağıt Türü:Kitap kağıdıDili:Türkçe
- Taksit Seçenekleri
- Axess KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim222,30222,30377,06231,19639,09234,53Finansbank KartlarıTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim222,30222,30377,06231,19639,09234,53Bonus KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim222,30222,30377,06231,19639,09234,53Paraf KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim222,30222,30377,06231,19639,09234,53Maximum KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim222,30222,30377,06231,19639,09234,53World KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim222,30222,30377,06231,19639,09234,53Diğer KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim222,30222,303--6--
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.