Sepetim (0) Toplam: 0,00
%22
Yeni
Pazarlama İletişimi: Temel Kavramlar ve Geleneksel Yaklaşımlar Esma Eb

Pazarlama İletişimi: Temel Kavramlar ve Geleneksel Yaklaşımlar

Liste Fiyatı : 285,00
İndirimli Fiyat : 222,30
Kazancınız : 62,70
Taksitli fiyat : 6 x 39,09
9786256658660
1019385
Pazarlama İletişimi: Temel Kavramlar ve Geleneksel Yaklaşımlar
Pazarlama İletişimi: Temel Kavramlar ve Geleneksel Yaklaşımlar
222.30

İşletmelerin hedef tüketici grupları ve müşterileri tarafından algılanma düzeyini etkileyen önemli faaliyetleri irdelemesi, hedef tüketiciler ve müşteriler ile geliştirilen temas ve bağlantı noktalarının güncel ve derinlikli olarak çalışılması, gerçekleştirilen bağlantılar ile tüketicilerin, müşterilerin karar sürecinin ortaya konulması yönleri ile Pazarlama İletişimi: Temel Kavramlar ve Geleneksel Yaklaşımlar kitabı pazarlama bilimine, pazarlama iletişimine gönül vermiş akademik ve profesyonel tüm pazarlamacılara katkı sunar niteliktedir. Pazarlama İletişimi: Temel Kavramlar ve Geleneksel Yaklaşımlar eserinin oluşumunda editörleri Dr. Esma Ebru Şentürk ve Doç. Dr. Cihat Kartal’a, bölüm yazarlarına fikirleri, emekleri ve pazarlama iletişimine sundukları değerli katkıları için teşekkür ederim.

Prof. Dr. Süreyya KARSU, Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi, İİBF, İşletme Bölümü

 

"Pazarlama İletişimi: Temel Kavramlar ve Geleneksel Yaklaşımlar" isimli akademik eser, pazarlama iletişimi alanında derinlemesine bir anlayış geliştirmek isteyenler için kapsamlı bir kaynak sunmaktadır. Temelde günümüzün dinamik iş dünyasında etkili iletişim stratejilerinin önemini vurgulayan bu eser, pazarlama iletişimindeki temel kavramları, güncel trendler ile birlikte ayrıntılı bir şekilde ele almıştır. Eser, hem akademik hem de pratik perspektifler sunarak öğrenciler, profesyoneller ve girişimciler için değerli bir rehber niteliği taşımaktadır. Bu vesileyle bölümleri ile katkı veren birbirinden değerli yazarlar ile çalışmanın var olmasında emekleri geçen değerli editörlerimize teşekkür ederim.

Prof. Dr. Tülin DURUKAN, Kırıkkale Üniversitesi, İİBF, İşletme Bölümü

 

  • Açıklama
    • İşletmelerin hedef tüketici grupları ve müşterileri tarafından algılanma düzeyini etkileyen önemli faaliyetleri irdelemesi, hedef tüketiciler ve müşteriler ile geliştirilen temas ve bağlantı noktalarının güncel ve derinlikli olarak çalışılması, gerçekleştirilen bağlantılar ile tüketicilerin, müşterilerin karar sürecinin ortaya konulması yönleri ile Pazarlama İletişimi: Temel Kavramlar ve Geleneksel Yaklaşımlar kitabı pazarlama bilimine, pazarlama iletişimine gönül vermiş akademik ve profesyonel tüm pazarlamacılara katkı sunar niteliktedir. Pazarlama İletişimi: Temel Kavramlar ve Geleneksel Yaklaşımlar eserinin oluşumunda editörleri Dr. Esma Ebru Şentürk ve Doç. Dr. Cihat Kartal’a, bölüm yazarlarına fikirleri, emekleri ve pazarlama iletişimine sundukları değerli katkıları için teşekkür ederim.

      Prof. Dr. Süreyya KARSU, Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi, İİBF, İşletme Bölümü

       

      "Pazarlama İletişimi: Temel Kavramlar ve Geleneksel Yaklaşımlar" isimli akademik eser, pazarlama iletişimi alanında derinlemesine bir anlayış geliştirmek isteyenler için kapsamlı bir kaynak sunmaktadır. Temelde günümüzün dinamik iş dünyasında etkili iletişim stratejilerinin önemini vurgulayan bu eser, pazarlama iletişimindeki temel kavramları, güncel trendler ile birlikte ayrıntılı bir şekilde ele almıştır. Eser, hem akademik hem de pratik perspektifler sunarak öğrenciler, profesyoneller ve girişimciler için değerli bir rehber niteliği taşımaktadır. Bu vesileyle bölümleri ile katkı veren birbirinden değerli yazarlar ile çalışmanın var olmasında emekleri geçen değerli editörlerimize teşekkür ederim.

      Prof. Dr. Tülin DURUKAN, Kırıkkale Üniversitesi, İİBF, İşletme Bölümü

       

      Stok Kodu
      :
      9786256658660
      Boyut
      :
      16,5x24
      Sayfa Sayısı
      :
      220
      Basım Yeri
      :
      Ankara
      Baskı
      :
      1
      Basım Tarihi
      :
      Ağustos 2024
      Kapak Türü
      :
      Amerikan cilt
      Kağıt Türü
      :
      Kitap kağıdı
      Dili
      :
      Türkçe
  • Taksit Seçenekleri
    • Axess Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      222,30   
      222,30   
      3
      77,06   
      231,19   
      6
      39,09   
      234,53   
      Finansbank Kartları
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      222,30   
      222,30   
      3
      77,06   
      231,19   
      6
      39,09   
      234,53   
      Bonus Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      222,30   
      222,30   
      3
      77,06   
      231,19   
      6
      39,09   
      234,53   
      Paraf Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      222,30   
      222,30   
      3
      77,06   
      231,19   
      6
      39,09   
      234,53   
      Maximum Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      222,30   
      222,30   
      3
      77,06   
      231,19   
      6
      39,09   
      234,53   
      World Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      222,30   
      222,30   
      3
      77,06   
      231,19   
      6
      39,09   
      234,53   
      Diğer Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      222,30   
      222,30   
      3
      -   
      -   
      6
      -   
      -   
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat