Peri Kızı ile Çoban Hikayesi
Milli Eğitim Bakanlığınca Türk ve dünya edebiyatında 100 Temel Eser’in önce ortaöğretimde ardından ilköğretimde belirlenmiş olması, ülkemizde okuma oranını artırmaya yönelik bir çaba olarak görüyoruz. Bir başlangıç olarak ilköğretim seviyesindeki çocuklarımıza bu eserleri okutmayı başarabilirsek, “okuyan toplum” olma yolunda önemli bir adım atılmış olacaktır.
İlköğretimde 100 Temel Eser’ in bir başka olumlu yönü de; aynı eserleri okumuş, o eserlerdeki dil varlığı ile duygu ve düşünce zenginliğini fark etmiş bireylerin oluşturacağı bir toplumun daha hoşgörülü, daha paylaşımcı olmasını sağlamasıdır.
- Açıklama
Milli Eğitim Bakanlığınca Türk ve dünya edebiyatında 100 Temel Eser’in önce ortaöğretimde ardından ilköğretimde belirlenmiş olması, ülkemizde okuma oranını artırmaya yönelik bir çaba olarak görüyoruz. Bir başlangıç olarak ilköğretim seviyesindeki çocuklarımıza bu eserleri okutmayı başarabilirsek, “okuyan toplum” olma yolunda önemli bir adım atılmış olacaktır.
İlköğretimde 100 Temel Eser’ in bir başka olumlu yönü de; aynı eserleri okumuş, o eserlerdeki dil varlığı ile duygu ve düşünce zenginliğini fark etmiş bireylerin oluşturacağı bir toplumun daha hoşgörülü, daha paylaşımcı olmasını sağlamasıdır.
Stok Kodu:9789758890798Boyut:14x21Sayfa Sayısı:40Basım Tarihi:2018-01Kapak Türü:CiltsizKağıt Türü:2. Hamur
- Taksit Seçenekleri
- Axess KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim51,0051,00317,6853,0468,9753,81Finansbank KartlarıTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim51,0051,00317,6853,0468,9753,81Bonus KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim51,0051,00317,6853,0468,9753,81Paraf KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim51,0051,00317,6853,0468,9753,81Maximum KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim51,0051,00317,6853,0468,9753,81World KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim51,0051,00317,6853,0468,9753,81Diğer KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim51,0051,003--6--
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.