Sepetim (0) Toplam: 0,00
9786258108361
1018308
Sosyal Medya Teknikleri
Sosyal Medya Teknikleri
233.22

Sosyal medya platformlarının kendilerine özgü doğası gereği onları destekleyen teknoloji ve cihazlar ile bunlar üzerinde en iyi sonucu veren formatlar, sürekli bir değişim içerisindedirler.  TikTok ve Snapchat, içeriklerini geçici ve resimsel olana dayandırırken, benzer olarak Instagram ve Pinterest de iletişim kurma biçimleri açısından büyük ölçüde görseli ön planda tutmaktadır. Facebook, LinkedIn, Reddit ve Twitter, diğer kanallardan daha çok geleneksel gazeteciliğe benzeyen görsel ve metin tabanlı içeriğin bir kombinasyonunu kullanırken, aktif ve doğası gereği diyalojiktirler. Diğer taraftan YouTube’un merkezinde video ve ses yer alırken o da bloglar ve podcastler gibi kullanıcıların platformda içerik aramasını gerektirdiği için nispeten pasif ve monolojiktir.

Zaman içinde platformlar, kullanıcı payı için rekabet ederken, değişen teknoloji ve yeni rakiplerin yükselişi karşısında kendilerini sürekli güncellemektedirler. Bu güncellemeler sosyal medya platformlarının operasyonel yapısını değiştirirken aynı zamanda kısa vadede kullanıcıların pratiklerini de farklılaştırmaktadır. Bu durum karşısında sosyal medya alanını anlamanın ve bu alanı aktif kullanmanın anahtarı, hangi tür içeriğin, ne tür bir platformda, nasıl paylaşılacağına karar vermenin yanında kullanıcıların değişimi kucaklama, teknolojiyi etkin kullanma ve bu dinamizme uyum sağlama isteklerinden geçmektedir.

  • Açıklama
    • Sosyal medya platformlarının kendilerine özgü doğası gereği onları destekleyen teknoloji ve cihazlar ile bunlar üzerinde en iyi sonucu veren formatlar, sürekli bir değişim içerisindedirler.  TikTok ve Snapchat, içeriklerini geçici ve resimsel olana dayandırırken, benzer olarak Instagram ve Pinterest de iletişim kurma biçimleri açısından büyük ölçüde görseli ön planda tutmaktadır. Facebook, LinkedIn, Reddit ve Twitter, diğer kanallardan daha çok geleneksel gazeteciliğe benzeyen görsel ve metin tabanlı içeriğin bir kombinasyonunu kullanırken, aktif ve doğası gereği diyalojiktirler. Diğer taraftan YouTube’un merkezinde video ve ses yer alırken o da bloglar ve podcastler gibi kullanıcıların platformda içerik aramasını gerektirdiği için nispeten pasif ve monolojiktir.

      Zaman içinde platformlar, kullanıcı payı için rekabet ederken, değişen teknoloji ve yeni rakiplerin yükselişi karşısında kendilerini sürekli güncellemektedirler. Bu güncellemeler sosyal medya platformlarının operasyonel yapısını değiştirirken aynı zamanda kısa vadede kullanıcıların pratiklerini de farklılaştırmaktadır. Bu durum karşısında sosyal medya alanını anlamanın ve bu alanı aktif kullanmanın anahtarı, hangi tür içeriğin, ne tür bir platformda, nasıl paylaşılacağına karar vermenin yanında kullanıcıların değişimi kucaklama, teknolojiyi etkin kullanma ve bu dinamizme uyum sağlama isteklerinden geçmektedir.

      Stok Kodu
      :
      9786258108361
      Boyut
      :
      16.5x24
      Sayfa Sayısı
      :
      157
      Baskı
      :
      1
      Basım Tarihi
      :
      2022-03
      Kapak Türü
      :
      Ciltsiz
      Kağıt Türü
      :
      2. Hamur
  • Taksit Seçenekleri
    • Axess Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      233,22   
      233,22   
      3
      80,85   
      242,55   
      6
      41,01   
      246,05   
      Finansbank Kartları
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      233,22   
      233,22   
      3
      80,85   
      242,55   
      6
      41,01   
      246,05   
      Bonus Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      233,22   
      233,22   
      3
      80,85   
      242,55   
      6
      41,01   
      246,05   
      Paraf Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      233,22   
      233,22   
      3
      80,85   
      242,55   
      6
      41,01   
      246,05   
      Maximum Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      233,22   
      233,22   
      3
      80,85   
      242,55   
      6
      41,01   
      246,05   
      World Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      233,22   
      233,22   
      3
      80,85   
      242,55   
      6
      41,01   
      246,05   
      Diğer Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      233,22   
      233,22   
      3
      -   
      -   
      6
      -   
      -   
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat