Televizyon Dizilerinde Kent İmajı
Televizyon dizilerinde yansıtılan kent imajları o kente ilişkin öğeleri yansıtıyor mu? Yansıtılan kent kimlik öğeleri ne kadar gerçeği yansıtıyor? Televizyon dizileri izlendikten sonra kenti görmek isteyen turist sayısındaki artış ve kent gelirlerindeki yükselme geçici bir etkiye sahip olabilir mi? Televizyon dizilerinin senaryolarıyla oluşan kent imajları kente zarar verebilir mi? Uzun vadede kentin tanınırlığı, hatırlanabilirliği sağlanabilir mi? Bu sıralanan sorular ve daha niceleri bugün kent imajını televizyon dizilerinden besleyen kentler için sorulabilir. Bu sorular kent yöneticilerinin varlığını uzun süre gündemde tutacak, olumlu ve “gerçekten” kenti yansıtan kimlik öğeleri üzerinden oluşturulmuş kent imajlarının önemine dikkat çekmeyi amaçlamaktadır.
Kent imajı yapılandırma, stratejik bir halkla ilişkiler yönetimi gerektirmektedir. Bu noktada kent yöneticilerinin, kent imajlarını yapılandırma sürecinde uzun vadeli planlar ile halkla ilişkiler uygulayıcılarından destek alması gerekliliği bu çalışma sonuçlarından elde edilen veriler ışığında net bir şekilde söylenebilir.
- Açıklama
Televizyon dizilerinde yansıtılan kent imajları o kente ilişkin öğeleri yansıtıyor mu? Yansıtılan kent kimlik öğeleri ne kadar gerçeği yansıtıyor? Televizyon dizileri izlendikten sonra kenti görmek isteyen turist sayısındaki artış ve kent gelirlerindeki yükselme geçici bir etkiye sahip olabilir mi? Televizyon dizilerinin senaryolarıyla oluşan kent imajları kente zarar verebilir mi? Uzun vadede kentin tanınırlığı, hatırlanabilirliği sağlanabilir mi? Bu sıralanan sorular ve daha niceleri bugün kent imajını televizyon dizilerinden besleyen kentler için sorulabilir. Bu sorular kent yöneticilerinin varlığını uzun süre gündemde tutacak, olumlu ve “gerçekten” kenti yansıtan kimlik öğeleri üzerinden oluşturulmuş kent imajlarının önemine dikkat çekmeyi amaçlamaktadır.
Kent imajı yapılandırma, stratejik bir halkla ilişkiler yönetimi gerektirmektedir. Bu noktada kent yöneticilerinin, kent imajlarını yapılandırma sürecinde uzun vadeli planlar ile halkla ilişkiler uygulayıcılarından destek alması gerekliliği bu çalışma sonuçlarından elde edilen veriler ışığında net bir şekilde söylenebilir.
Stok Kodu:9786057016928Boyut:13.5x21Sayfa Sayısı:230Baskı:1Basım Tarihi:2020-12Kapak Türü:CiltsizKağıt Türü:2. Hamur
- Taksit Seçenekleri
- Axess KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim270,66270,66393,83281,49647,59285,55Finansbank KartlarıTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim270,66270,66393,83281,49647,59285,55Bonus KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim270,66270,66393,83281,49647,59285,55Paraf KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim270,66270,66393,83281,49647,59285,55Maximum KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim270,66270,66393,83281,49647,59285,55World KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim270,66270,66393,83281,49647,59285,55Diğer KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim270,66270,663--6--
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.