Sepetim (0) Toplam: 0,00
%22
Televizyon Reklamlarının Marka Tutumuna Etkisi Ayhan Erdem

Televizyon Reklamlarının Marka Tutumuna Etkisi

Liste Fiyatı : 347,00
İndirimli Fiyat : 270,66
Kazancınız : 76,34
Taksitli fiyat : 6 x 47,59
9786054392032
1018082
Televizyon Reklamlarının Marka Tutumuna Etkisi
Televizyon Reklamlarının Marka Tutumuna Etkisi
270.66

Teknolojinin gelişmesi ve rekabetin artmasıyla, pazarlama iletişim yöntemleride kendisini sürekli yenilemeye çalışmaktadır. Tabii gelişen bu yöntemlermarkalar arasındaki farklılıkları da ortaya çıkarmaktadır.Pazarda birbirleriyle rekabet eden o kadar çok ürün, hizmet ya da fikir var ki, bunlar hakkında bilgi edinme ya da satılmasını sağlamak amacıyla tüketicilerleolumlu tutum, düşünce ve davranış değişikliği yaratılması gerekmektedir.

İşte, Satın alma davranışı oluşturarak bir fikir benimsenmesine ilişkin tutum değiştirme ya da oluşturmayı amaçlamayan reklam ile marka tutumu arasındaki ilişkinin belirlenmesi son derece önemlidir.Tüm dünyada olduğu gibi Türkiyede de enerji, ülkeler arasında acımasız savaş çıkartabilecek kadar sert ve keskin, ülkelerin sanayisini durdurabilecek kadar ise önemli, yenilenebilir bir çok alternatifleri bakımından ise ilginç bir güçtür.

  • Açıklama
    • Teknolojinin gelişmesi ve rekabetin artmasıyla, pazarlama iletişim yöntemleride kendisini sürekli yenilemeye çalışmaktadır. Tabii gelişen bu yöntemlermarkalar arasındaki farklılıkları da ortaya çıkarmaktadır.Pazarda birbirleriyle rekabet eden o kadar çok ürün, hizmet ya da fikir var ki, bunlar hakkında bilgi edinme ya da satılmasını sağlamak amacıyla tüketicilerleolumlu tutum, düşünce ve davranış değişikliği yaratılması gerekmektedir.

      İşte, Satın alma davranışı oluşturarak bir fikir benimsenmesine ilişkin tutum değiştirme ya da oluşturmayı amaçlamayan reklam ile marka tutumu arasındaki ilişkinin belirlenmesi son derece önemlidir.Tüm dünyada olduğu gibi Türkiyede de enerji, ülkeler arasında acımasız savaş çıkartabilecek kadar sert ve keskin, ülkelerin sanayisini durdurabilecek kadar ise önemli, yenilenebilir bir çok alternatifleri bakımından ise ilginç bir güçtür.

      Stok Kodu
      :
      9786054392032
      Boyut
      :
      14x20
      Sayfa Sayısı
      :
      240
      Kapak Türü
      :
      Ciltsiz
      Kağıt Türü
      :
      2. Hamur
  • Taksit Seçenekleri
    • Axess Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      270,66   
      270,66   
      3
      93,83   
      281,49   
      6
      47,59   
      285,55   
      Finansbank Kartları
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      270,66   
      270,66   
      3
      93,83   
      281,49   
      6
      47,59   
      285,55   
      Bonus Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      270,66   
      270,66   
      3
      93,83   
      281,49   
      6
      47,59   
      285,55   
      Paraf Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      270,66   
      270,66   
      3
      93,83   
      281,49   
      6
      47,59   
      285,55   
      Maximum Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      270,66   
      270,66   
      3
      93,83   
      281,49   
      6
      47,59   
      285,55   
      World Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      270,66   
      270,66   
      3
      93,83   
      281,49   
      6
      47,59   
      285,55   
      Diğer Kartlar
      Taksit Sayısı
      Taksit tutarı
      Genel Toplam
      Tek Çekim
      270,66   
      270,66   
      3
      -   
      -   
      6
      -   
      -   
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat