Ticarileşme, Politika Ve Etik Üçgeninde Sağlık Konulu Yayıncılık Tartışmaları
Sağlık konulu yayıncılık özellikle 2000'li yıllardan sonra alanyazında daha fazla işlenmeye başlanmıştır. Ancak Covid-19 pandemisini yaşadığımız şu günlerde her boyutuyla daha fazla tartışılmaktadır. Sağlık konusunda görece “normal” diye nitelendirebileceğimiz günlerden daha fazla sağlık konulu içerikler üzerinde düşünülmesi, sorgulanması, araştırmalar yapılması söz konusudur. Pandemi nedeniyle Nisan 2021 itibariyle dünya genelinde 3 milyona yakın insan hayatını kaybetmiştir. Salgının ne zaman biteceği belirsiz; toplumsal, ekonomik ve sosyal etkileri tartışmalıdır.
Sağlık konulu yayıncılığı ticarileşme, politika ve etik üçgeninde irdelediğimiz bu çalışmada gerek genel anlamda sağlık içerikleri gerekse Covid-19 özelindeki sağlık konulu yayın içerikleri tartışılmış; sağlık içerikleri reklamcılar, köşe yazarları, online içerikler, Zaytung kullanıcıları, haberler, evde kalamayan işçiler, Ekşi Sözlük yazarları, Instagram içerikleri ve ana haber bültenleri özelinde irdelenmiştir. 14 yazarın 11 bölümle katkıda bulunduğu bu çalışmanın içinde yaşadığımız pandemi koşullarında sağlığa ilişkin tartışmaları ortaya koyması, düşündürmesi ve bir nebze de olsa umuda giden yolda ışık tutması adına alanyazına katkıda bulunmasını umuyor, değerli çalışmalarıyla katkıda bulunan tüm yazarlara teşekkür ediyorum…
- Açıklama
Sağlık konulu yayıncılık özellikle 2000'li yıllardan sonra alanyazında daha fazla işlenmeye başlanmıştır. Ancak Covid-19 pandemisini yaşadığımız şu günlerde her boyutuyla daha fazla tartışılmaktadır. Sağlık konusunda görece “normal” diye nitelendirebileceğimiz günlerden daha fazla sağlık konulu içerikler üzerinde düşünülmesi, sorgulanması, araştırmalar yapılması söz konusudur. Pandemi nedeniyle Nisan 2021 itibariyle dünya genelinde 3 milyona yakın insan hayatını kaybetmiştir. Salgının ne zaman biteceği belirsiz; toplumsal, ekonomik ve sosyal etkileri tartışmalıdır.
Sağlık konulu yayıncılığı ticarileşme, politika ve etik üçgeninde irdelediğimiz bu çalışmada gerek genel anlamda sağlık içerikleri gerekse Covid-19 özelindeki sağlık konulu yayın içerikleri tartışılmış; sağlık içerikleri reklamcılar, köşe yazarları, online içerikler, Zaytung kullanıcıları, haberler, evde kalamayan işçiler, Ekşi Sözlük yazarları, Instagram içerikleri ve ana haber bültenleri özelinde irdelenmiştir. 14 yazarın 11 bölümle katkıda bulunduğu bu çalışmanın içinde yaşadığımız pandemi koşullarında sağlığa ilişkin tartışmaları ortaya koyması, düşündürmesi ve bir nebze de olsa umuda giden yolda ışık tutması adına alanyazına katkıda bulunmasını umuyor, değerli çalışmalarıyla katkıda bulunan tüm yazarlara teşekkür ediyorum…
Stok Kodu:9786257405126Boyut:14x21Sayfa Sayısı:374Baskı:1Basım Tarihi:2021-04Kapak Türü:CiltsizKağıt Türü:2. Hamur
- Taksit Seçenekleri
- Axess KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim317,46317,463110,05330,16655,82334,92Finansbank KartlarıTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim317,46317,463110,05330,16655,82334,92Bonus KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim317,46317,463110,05330,16655,82334,92Paraf KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim317,46317,463110,05330,16655,82334,92Maximum KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim317,46317,463110,05330,16655,82334,92World KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim317,46317,463110,05330,16655,82334,92Diğer KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim317,46317,463--6--
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.