Turistik Ürün ve Destinasyon Markalaşması
Bu kitapta kent paydaşları bakış açısıyla pazarlama ve destinasyon markalaşması kapsamında Kahramanmaraş ve kentin sahip olduğu turistik ürünlerin değerlendirmesi yapılmıştır. Kitap üç bölümden oluşmaktadır. İlk bölümde turistik ürün, turistik ürün çeşitlendirmesi ve turistik ürün pazarlama kavramlarına yönelik bilgiler sunulmuştur. İkinci bölümde marka ve markalaşma kavramları, destinasyon markalaşması ve araştırmanın konusunu oluşturan Kahramanmaraş ile ilgili bilgiler yer almaktadır. Son bölümde ise, toplanan veriler yazılı ortama aktırılmış ve deşifre edilmiştir. Oluşturulan faktör havuzu literatürde ortaya koyulan diğer faktörlerle karşılaştırılarak veriler kodlamaya tabi tutulmuştur. Verilerin güvenilirliğini arttırmak ve bulguların daha iyi anlaşılmasına yardımcı olmak amaçlı, orijinal görüşme transkriptlerinden alınan özgün alıntılar da kullanılmıştır. Görüşme verileri nitel analiz yazılımı kullanılarak, AHP anket verileri ise çok kriterli karar verme yazılımı kullanılarak analiz edilmiştir.
- Açıklama
Bu kitapta kent paydaşları bakış açısıyla pazarlama ve destinasyon markalaşması kapsamında Kahramanmaraş ve kentin sahip olduğu turistik ürünlerin değerlendirmesi yapılmıştır. Kitap üç bölümden oluşmaktadır. İlk bölümde turistik ürün, turistik ürün çeşitlendirmesi ve turistik ürün pazarlama kavramlarına yönelik bilgiler sunulmuştur. İkinci bölümde marka ve markalaşma kavramları, destinasyon markalaşması ve araştırmanın konusunu oluşturan Kahramanmaraş ile ilgili bilgiler yer almaktadır. Son bölümde ise, toplanan veriler yazılı ortama aktırılmış ve deşifre edilmiştir. Oluşturulan faktör havuzu literatürde ortaya koyulan diğer faktörlerle karşılaştırılarak veriler kodlamaya tabi tutulmuştur. Verilerin güvenilirliğini arttırmak ve bulguların daha iyi anlaşılmasına yardımcı olmak amaçlı, orijinal görüşme transkriptlerinden alınan özgün alıntılar da kullanılmıştır. Görüşme verileri nitel analiz yazılımı kullanılarak, AHP anket verileri ise çok kriterli karar verme yazılımı kullanılarak analiz edilmiştir.
Stok Kodu:9786256489523Boyut:16.5x24Sayfa Sayısı:142Baskı:1Basım Tarihi:2023-07Kapak Türü:CiltsizKağıt Türü:2. Hamur
- Taksit Seçenekleri
- Axess KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim233,22233,22380,85242,55641,01246,05Finansbank KartlarıTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim233,22233,22380,85242,55641,01246,05Bonus KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim233,22233,22380,85242,55641,01246,05Paraf KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim233,22233,22380,85242,55641,01246,05Maximum KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim233,22233,22380,85242,55641,01246,05World KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim233,22233,22380,85242,55641,01246,05Diğer KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim233,22233,223--6--
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.