Türsel İşletmelerde Pazarlama
Hayatımızın her alanında yer alan, kendine has işleyişleri, personel yapısı, konumları ve özellikleri olan türsel olarak adlandırabileceğimiz işletmeler ekonomik ve sosyal olarak topluma büyük bir katkı sağlarlar. Bu işletmelere yük ve yolcu taşıyan şirketleri, özel hastaneleri, GSM işletmelerini, din hizmeti veren kurum ve kuruluşları, zincir marketleri, sigorta şirketlerini, spor kulüplerini örnek olarak verebiliriz. Çalışmada;
-Karayolu yük ve yolcu taşıma ele alınmış ve bu sektörün işleyişi anlatılarak özellikle pazarlama tekniklerine ağırlık verilmiş,
-İnanç turizmi ve inanç turizminde pazarlama teknikleri anlatılmış ve bu sektörde yer alan kurumların sektöre verdiği katkılar pazarlama hizmetleri ve kutsal sayılan yerlerin tanıtımına ağırlık verilmiş,
-Günümüzde büyük önem taşıyan sağlık hizmetleri veren kuruluşların pazarlama teknikleri ele alınmış ve sağlık pazarlaması işlenmiş,
-Her gün mutlaka karşılaştığımız ve tüketim hayatının bir parçası haline gelen zincir marketler ele alınmış bunların işleyişleri yapıları ve özellikle pazarlama çalışmalarına ağırlık verilerek incelenmiş,
-Son olarak sosyal hayatta herkesi ilgilendiren GSM şirketleri ele alınmış, bunların işleyişleri ve çalışmaları detaylı incelenmeye çalışılmıştır.
Bu çalışma ile bu alanda ilgi duyan tüm kesimlere hem literatür hem de bilimsel alanda bir katkı sunmak amaçlanmıştır.
- Açıklama
Hayatımızın her alanında yer alan, kendine has işleyişleri, personel yapısı, konumları ve özellikleri olan türsel olarak adlandırabileceğimiz işletmeler ekonomik ve sosyal olarak topluma büyük bir katkı sağlarlar. Bu işletmelere yük ve yolcu taşıyan şirketleri, özel hastaneleri, GSM işletmelerini, din hizmeti veren kurum ve kuruluşları, zincir marketleri, sigorta şirketlerini, spor kulüplerini örnek olarak verebiliriz. Çalışmada;
-Karayolu yük ve yolcu taşıma ele alınmış ve bu sektörün işleyişi anlatılarak özellikle pazarlama tekniklerine ağırlık verilmiş,
-İnanç turizmi ve inanç turizminde pazarlama teknikleri anlatılmış ve bu sektörde yer alan kurumların sektöre verdiği katkılar pazarlama hizmetleri ve kutsal sayılan yerlerin tanıtımına ağırlık verilmiş,
-Günümüzde büyük önem taşıyan sağlık hizmetleri veren kuruluşların pazarlama teknikleri ele alınmış ve sağlık pazarlaması işlenmiş,
-Her gün mutlaka karşılaştığımız ve tüketim hayatının bir parçası haline gelen zincir marketler ele alınmış bunların işleyişleri yapıları ve özellikle pazarlama çalışmalarına ağırlık verilerek incelenmiş,
-Son olarak sosyal hayatta herkesi ilgilendiren GSM şirketleri ele alınmış, bunların işleyişleri ve çalışmaları detaylı incelenmeye çalışılmıştır.
Bu çalışma ile bu alanda ilgi duyan tüm kesimlere hem literatür hem de bilimsel alanda bir katkı sunmak amaçlanmıştır.
Stok Kodu:9786258468793Boyut:13x21Sayfa Sayısı:120Baskı:1Basım Tarihi:2022-02Kapak Türü:CiltsizKağıt Türü:2. Hamur
- Taksit Seçenekleri
- Axess KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim214,50214,50374,36223,08637,72226,30Finansbank KartlarıTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim214,50214,50374,36223,08637,72226,30Bonus KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim214,50214,50374,36223,08637,72226,30Paraf KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim214,50214,50374,36223,08637,72226,30Maximum KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim214,50214,50374,36223,08637,72226,30World KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim214,50214,50374,36223,08637,72226,30Diğer KartlarTaksit SayısıTaksit tutarıGenel ToplamTek Çekim214,50214,503--6--
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.